- Postanowienia ogólne
- Definicje
- Rodzaj i zakres usług elektronicznych
- Warunki świadczenia i zawierania umów o świadczenie usług elektronicznych
- Warunki rozwiązania umów o świadczenie usług elektronicznych
- Tryb postępowania reklamacyjnego
- Własność intelektualna
- Postanowienia końcowe
- POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Strona https://zakaznarzekania.pl działa na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.
- Regulamin określa rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną przez Stronę https://zakaznarzekania.pl, zasady świadczenia tych usług, warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną, a także tryb postępowania reklamacyjnego.
- Regulamin określa rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną przez Stronę https://zakaznarzekania.pl, zasady świadczenia tych usług, warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną, a także tryb postępowania reklamacyjnego.
- Każdy Usługobiorca z chwilą podjęcia czynności zmierzających do korzystania z Usług Elektronicznych Strony https://zakaznarzekania.pl, zobowiązany jest do przestrzegania postanowień niniejszego Regulaminu.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy
- Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.),
- Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz. U. 2014 poz. 827),
- Ustawy Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. nr 16, poz. 93 ze zm.) oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.
- DEFINICJE
- FORMULARZ KONTAKTOWY – formularz dostępny na Stronie https://zakaznarzekania.pl umożliwiający Usługobiorcy bezpośredni kontakt z Usługodawcą.
- REGULAMIN – niniejszy regulamin Strony.
- USŁUGODAWCA – MR sp. z o.o., adres siedziby: Ofiar Oświęcimskich 16/1, adres do doręczeń: j/w wpisaną do rejestru przedsiębiorców pod numerem KRS: 0000755514, NIP: 8842794401, REGON: 381686657, posiadającą kapitał zakładowy w kwocie: 5000, adres poczty elektronicznej: biuro@zakaznarzekania.pl, .
- USŁUGOBIORCA – osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną korzystająca z Usługi Elektronicznej.
- USŁUGA ELEKTRONICZNA – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę na rzecz Usługobiorcy za pośrednictwem Strony.
- NEWSLETTER – Usługa Elektroniczna pozwalająca Usługobiorcy na subskrybowanie i otrzymywanie na podany przez Usługobiorcę adres e-mail bezpłatnych informacji pochodzących od Usługodawcy.
- RODZAJ I ZAKRES USŁUG ELEKTRONICZNYCH
- Usługodawca umożliwia za pośrednictwem Strony korzystanie z Usług Elektronicznych takich jak:
- korzystanie z Formularza Kontaktowego,
- korzystanie z Newslettera,
- Świadczenie Usług Elektronicznych na rzecz Usługobiorców odbywa się na warunkach określonych w Regulaminie.
- Usługodawca umożliwia za pośrednictwem Strony korzystanie z Usług Elektronicznych takich jak:
- WARUNKI ŚWIADCZENIA I ZAWIERANIA UMÓW O ŚWIADCZENIE USŁUG ELEKTRONICZNYCH
- Świadczenie Usług Elektronicznych określonych w rozdziale III pkt. 1 Regulaminu przez Usługodawcę jest nieodpłatne.
- Okres na jaki umowa zostaje zawarta:
- umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na umożliwieniu wysłania wiadomości za pośrednictwem Formularza Kontaktowego zawierana jest na czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą wysłania wiadomości albo zaprzestania jej wysyłania przez Usługobiorcę.
- umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na korzystaniu z Newslettera zawierana jest na czas nieoznaczony.
- Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Usługodawca:
- komputer z dostępem do Internetu,
- dostęp do poczty elektronicznej,
- przeglądarka internetowa,
- włączenie w przeglądarce internetowej Cookies oraz Javascript.
- Usługobiorca zobowiązany jest do korzystania ze Strony w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych i praw własności intelektualnej osób trzecich.
- Usługobiorca zobowiązany jest do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym.
- Usługobiorcę obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym.
- WARUNKI ROZWIĄZYWANIA UMÓW O ŚWIADCZENIE USŁUG ELEKTRONICZNYCH
- Wypowiedzenie umowy o świadczenie Usługi Elektronicznej:
- Wypowiedzeniu może ulec umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej o charakterze ciągłym i bezterminowym (np. korzystanie z Newslettera).
- Usługobiorca może wypowiedzieć umowę ze skutkiem natychmiastowym i bez wskazywania przyczyn poprzez przesłanie stosownego oświadczenia za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@zakaznarzekania.pl
- Usługodawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej o charakterze ciągłym i bezterminowym w przypadku, gdy Usługobiorca narusza Regulamin, w szczególności, gdy dostarcza treści o charakterze bezprawnym po bezskutecznym wcześniejszym wezwaniu do zaprzestania naruszeń z wyznaczeniem odpowiedniego terminu. Umowa w takim wypadku wygasa po upływie 7 dni od dnia złożenia oświadczenia woli o jej wypowiedzeniu (okres wypowiedzenia).
- Wypowiedzenie prowadzi do ustania stosunku prawnego ze skutkiem na przyszłość.
- Usługodawca i Usługobiorca mogą rozwiązać umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej w każdym czasie w drodze porozumienia stron.
- Wypowiedzenie umowy o świadczenie Usługi Elektronicznej:
- TRYB POSTĘPOWANIA REKLAMACYJNEGO
- Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych przez Usługodawcę:
- Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych za pośrednictwem Strony Usługobiorca może składać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@zakaznarzekania.pl
- W powyższej wiadomości e-mail, należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę.
- Rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.
- Odpowiedź Usługodawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na adres e-mail Usługobiorcy podany w zgłoszeniu reklamacyjnym lub w inny podany przez Usługobiorcę sposób.
- Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych przez Usługodawcę:
- WŁASNOŚĆ INTELEKTUALNA
- Wszystkie treści zamieszczone na stronie internetowej pod adresem https://zakaznarzekania.pl korzystają z ochrony prawno autorskiej i są własnością https://zakaznarzekania.pl Usługobiorca ponosi pełną odpowiedzialność za szkodę wyrządzoną Usługodawcy, będącą następstwem użycia jakiejkolwiek zawartości strony https://zakaznarzekania.pl, bez zgody Usługodawcy.
- Jakiekolwiek wykorzystanie przez kogokolwiek, bez wyraźnej pisemnej zgody Usługodawcy, któregokolwiek z elementów składających się na treść oraz zawartość strony https://zakaznarzekania.pl stanowi naruszenie prawa autorskiego przysługującego Usługodawcy i skutkuje odpowiedzialnością cywilnoprawną oraz karną.
-
ZAMÓWIENIA
Informacje o produktach prezentowane na stronach internetowych
Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego;
stanowią zaproszenie do zawarcia Umowy sprzedaży.Złożenie Zamówienia stanowi ofertę w rozumieniu kodeksu cywilnego, złożoną Sprzedawcy przez Klienta.
Rejestracja i założenia Konta jest warunkiem koniecznym złożenia zamówienia w Sklepie zakaznarzekania.pl
W
celu złożenia zamówienia Kupujący powinien dodać do „Koszyka” produkt,
który zamierza kupić. Dodanie Produktu do „Koszyka” nie jest
równoznaczne ze złożeniem zamówienia. Produkty mogą być dowolnie
dodawane lub usuwane z „Koszyka”.„Koszyk” umożliwia Kupującemu zarządzanie zamawianymi produktami oraz przeliczanie wartości zamówienia.
Aby
sfinalizować zamówienie należy dodać do „Koszyka” wybrane przez siebie
produkty. Kolejnym krokiem jest wybranie opcji określających
odpowiednio: płatność i sposób dostawy. Kupujący składa zamówienie po
zalogowaniu się na swoje Konto.Po złożeniu prawidłowego
zamówienia, Kupującemu ukazują się dane nabywcy i dane adresowe, jak
również kwota zamówienia i forma jego realizacji. W przypadku akceptacji
wszystkich wybranych przez siebie elementów, w celu skutecznego
złożenia Zamówienia należy wybrać przycisk „zamawiam i płacę”. Za chwilę
zawarcia umowy uznaje się potwierdzenie przez Sklep internetowy mailowo
złożonego zamówienia.Zamówiony towar dostarczony zostanie na adres wskazany przez Kupującego.
Wysyłka towaru następuje w terminie do 30 dni, lub innym terminie ustalonym z Kupującym licząc od daty złożenia zamówienia.
Dniem wykonania Umowy zawartej za pośrednictwem Sklepu internetowego jest dzień odbioru przesyłki przez Kupującego .
4.SPOSÓB PŁATNOŚCI
Wszystkie ceny w Sklepie są cenami BRUTTO
W sklepie dostępne są następujące rodzaje płatności
przedpłata – płatność przelewem –
po otrzymaniu pocztą elektroniczną potwierdzenia złożonego zamówienia na
konto: 43 1140 2004 0000 3502 7818 1764– dla klientów indywidualnych i
przedsiębiorców: MR sp. z o.o. , ul. Ofiar Oświęcimskich 16,58-105,
Świdnica
Tytuł wpłaty i podając Nr zamówienia i nazwisko Zamawiającego,Rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem
PayPro SA (PayPro) – Podmiot świadczący Usługę na rzecz Użytkowników, z siedzibą w Poznaniu, przy ulicy Kanclerskiej 15 (60-327), wpisany do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, numerem NIP 7792369887, o kapitale zakładowym wynoszącym 5 476 300,00 zł, w całości opłaconym oraz do rejestru krajowych instytucji płatniczych prowadzonego przez Komisję Nadzoru Finansowego pod numerem UKNF IP24/2014.za pobraniem – płatność przy odbiorze towaru
Kupujący dokonuje zakupu towaru oraz zamówienia usługi według cen
oraz wysokości kosztów dostawy obowiązujących w chwili złożenia
zamówienia.Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany cen oraz wysokości kosztów
dostawy, w szczególności w przypadku zmiany cenników usług świadczonych
przez podmiot realizujący dostawy. Postanowienie to nie dotyczy
zamówień już realizowanych.Aktualne ceny oraz wysokości kosztów dostawy przedstawione są na
podstronie Sklepu internetowego oraz są widoczne na poziomie Koszyka.4.1 Termin płatności:
1. W przypadku wyboru przez Klienta płatności
przelewem, płatności kartą płatniczą, płatności elektronicznych, Klient
obowiązany jest do dokonania płatności w terminie 3 dni kalendarzowych
od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.2. W przypadku
wyboru przez Klienta płatności gotówką za pobraniem przy odbiorze
przesyłki, Klient obowiązany jest do dokonania płatności przy odbiorze
przesyłki.3. W przypadku nie wywiązania się kupującego z obowiązku zapłaty w wyznaczonym terminie zamówienie zostanie anulowane
5.REALIZACJA DOSTAWY
Dostawa następuje na adres wskazany przez Kupującego w zamówieniu.
Zamówiony towar dostarczany jest w sposób wybrany przez Kupującego.
Zamówienia
są realizowane w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku od godz.
8:00 do 16:00 z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.Jeżeli
Sprzedawca nie może spełnić świadczenia z tego powodu, że towar nie jest
dostępny, niezwłocznie, najpóźniej jednak w terminie trzydziestu dni od
zawarcia Umowy, zawiadomi o tym Kupującego, który podejmie decyzję o
dalszych losach złożonego przez niego zamówienia.Jeżeli
Sprzedawca nie może wykonać świadczenia o właściwościach indywidualnie
zamówionych przez Kupującego z powodu przejściowej niemożności jego
spełnienia, Sprzedawca może za zgodą Kupującego spełnić świadczenie
zastępcze, odpowiadające tej samej jakości i przeznaczeniu oraz za tę
samą cenę lub wynagrodzenie lub w inny ustalony przez strony sposób.Sklep dopuszcza zrealizowanie przesyłek poprzez przesyłkę kurierską lub operatora pocztowego.
Wysyłka
towaru w przypadku płatności przelewem następuje niezwłocznie po
zaksięgowaniu kwoty na koncie lub równoważnie po wysłaniu potwierdzenia
dokonania zapłaty. W sytuacji wyboru opcji „za pobraniem” płatność
następuje przy odbiorze towaru.Zaleca się, aby Konsument w rozumieniu art. 221 Kodeksu
Cywilnego, w miarę możliwości dokonał sprawdzenia stanu towaru po
dostarczeniu przesyłki i w obecności przedstawiciela podmiotu
realizującego dostawę (kurier, operator pocztowy, etc.) spisał
odpowiedni protokół. Sprawdzenie przesyłki ułatwi i przyspieszy
dochodzenie ewentualnych roszczeń od podmiotu odpowiedzialnego w
przypadku mechanicznego uszkodzenia przesyłki powstałego w trakcie
transportu. W takich sytuacjach zaleca się, aby Konsument skontaktował
się w miarę możliwości w jak najszybszym czasie ze Sprzedawcą
na adres e-mail: biuro@zakaznarzekania.plKupujący który nie jest Konsumentem w rozumieniu art.221 Kodeksu
Cywilnego, jest zobowiązany do sprawdzenia stanu towaru po dostarczeniu
przesyłki i w obecności przedstawiciela podmiotu realizującego dostawę
(kurier, etc.). W przypadku stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych
przesyłki powstałych w trakcie transportu klient powinien spisać
protokół szkody i niezwłocznie skontaktować się ze Sprzedawcą
na adres e-mail: biuro@biuro@zakaznarzekania.pl - POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Umowy zawierane za pośrednictwem Strony zawierane są zgodnie z prawem polskim.
- W przypadku niezgodności jakiejkolwiek części Regulaminu z obowiązującym prawem, w miejsce zakwestionowanego przepisu Regulaminu zastosowanie mają właściwe przepisy prawa polskiego.